<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1
Hjerte- og Lungetransplantationsklubben

Hyggetur til Hamborg

Skrevet mandag d. 1. februar 2016

Tag med klubben på til hyggeweekend i Hamborg i weekenden d. 21.-22. maj 2016.

Der er tale om en tur med fuld egenbetaling.

Man er selv ansvarlig for booking af hotel samt transport til og fra Hamborg, men vi vil meget gerne hjælpe, hvor vi kan, så tøv ikke med at kontakte Pelle eller Dorthe. Bemærk venligst, at undertegnede ankommer fredag d. 20. maj om eftermiddagen, og at vi har indkvarteret os på Hotel Fürst Bismarck, Kirchenallee 49, St. George, 20099 Hamborg. Hotellet ligger overfor Hamborg Hovedbanegård.
Vi opfordrer til, at I booker værelse her eller på et af de mange andre nærliggende hoteller. Vi har anvendt www.hotel.com

Vi vil reservere nedenstående udflugt samt restaurant til fællesmiddage og formiddagskaffen. Vi satser på tysk restaurant til alm. priser.

Du er velkommen til at tage familie og/eller venner med på turen (klubmedlemsskab er ikke en betingelse).

Program for weekenden: Ret til ændringer i programmet forbeholdes.

Fredag d. 20. maj:

• Fælles middag omkring kl. 19.00 for de, som måtte ankomme fredag.

Lørdag d. 21. maj:

• Udflugt til miniatur-wunderland.com (se videoen) i Hamborg. Vi mødes på stedet kl. 11.30. Vi tager fra Hamborg Hovedbanegård en time før (man kan også gå = ca. 1 km).
  • Fælles middag forventes planlagt kl. 19.00.

Søndag d. 22. maj:

• Fælles formiddagskaffe kl. 11.00 på café med efterfølgende afsked.

Hvis du/I kører i bil til Hamborg og har plads til én eller to passagerer mere i bilen, vil vi meget gerne vide det, så vi kan arrangere eventuel samkørsel med andre medlemmer.

Tilmelding til [email protected] cc/ [email protected] senest d. 20. april 2016. Oplys venligst alle deltageres navne samt alderen for eventuelle deltagende børn.

På forhåbentlig gensyn til en dejlig forårsweekend i Hamborg!

På bestyrelsens vegne

Dorthe Skov Larsen og Pelle Christiansen