Invitation til Julearrangement 2016.

I en sand musikalsk juletour de force, jagter Det ny Tonefilmsorkester den gode julestemning, som er blevet stjålet fra julemanden af en vaskeægte juletyv. Gode råd er dyre, for hvilke melodier er mest effektive, når man skal franarre en juletyv hans bytte? Er det mon White Christmas eller Juletræet med sin Pynt? Skal det gøres på dansk eller engelsk, med træskovals eller Hawaii rytmer? Ét er sikkert: Vi klarer aldrig ærterne uden publikums hjælp - for hvad er vel mere fantastisk, end en hel sal fuld af glade røster, der sammen istemmer julens mest elskede sange?Det bliver en eftermiddag i allerhøjeste musikalske beredskab!

Skrevet onsdag d. 2. november 2016

Kære medlemmer.

Tiden nærmer sig – der er under 100 dage til jul – og vi skal som sædvanligt have vores julearrangement.
I år bliver det på Sjælland, nærmere betegnet i Værløse.

Arrangementet er også rykket tættere på jul og står i julemusikkens tegn.
Vi inviterer derfor til:

Frokost og Julekoncert.
Lørdag den 17.12.16 kl. 12 – ca.17

Vi mødes til frokost kl. 12. på restaurant Atlantico, Bymidten 11, 3500 Værløse.
Frokosten byder på italiensk mad inkl. 1 øl el vand.

Koncerten spilles kl. 15 i Galaksen, Bymidten 48, 3500 Værløse

Julekoncerten afholdes af Det Ny Tonefilmsorkester, som er et filmmusik- og underholdningsorkester, som blev etableret i 1998 af en gruppe studerende på Musikvidenskabeligt Institut ved Københavns Universitet.
Inspirationen kom fra Sven Gyldmarks Tonefilmsorkester, der leverede en stor del af indspilningerne under den danske films guldalder, men repertoiret spænder bredt og rækker efterhånden et godt stykke ud over Gyldmarks og Kai Normann Andersens udødelige filmmelodier..

Deltagerbetaling 150,- for voksne og 50 kr. for børn (u 15). Vi har kun 25 billetter.
Tilmelding sker efter først til mølle princippet ved indbetaling af deltagerbetalingen på reg.7639 kontonr. 1002797: Senest den 30.11.2016.
Husk at skrive navnene på deltagerne i meddelelsesfeltet.

Vi glæder os til at se jer til en hyggelig (jule)eftermiddag med dejlig musik.

Mange venlige hilsener
Bestyrelsen

Her er en af orkesterets tidligere koncerter fra Youtube – desværre er musikken ikke optaget optimalt, men det giver et billede af deres formåen.