Årets sidste Nova Vita er på gaden

Skrevet fredag d. 1. december 2017

Kære medlemmer

Allerførst vil jeg starte med at takke vores afgåede formand Dorthe Skov Larsen for hendes kæmpe arbejde i de sidste 5 år. Hun har ført klubben ind en ny æra på mange måder. Nova Vita blev elektronisk, ligesom at 99% af alle nye medlemmer bliver budt velkommen via mail nu. Hun har ligeledes lagt et kæmpe stort stykke arbejde med at få samlet alle tråde med vores samarbejdspartnere i Hjerteforeningen og de andre tilsvarende foreninger, ikke mindst i forhold til vores europæiske venner . Hun har stillet sig selv og sin historie til rådighed for interviews hver gang der var behov.

Dorthe har altid taget det største skridt selv og har på den måde været en stor inspiration for os andre i bestyrelsen. Af hjertet tak – Dorthe.

Vil du læse mere – så klik på “menu” oppe i højre hjørne, vælg “Nova Vita” og tryk herefter på “Nova Vita – 4” under 2017.