Årsmøde 18

Invitation til årsmøde 2018 – Lørdag d. 22. og søndag d. 23. september 2018

Så er det atter blevet tid til årsmøde i klubben. Bestyrelsen har glædet sig til at præsentere programmet og håber at byde rigtig mange medlemmer velkommen til en dejlig weekend i Middelfart. Årsmødet holdes i år på:

Hotel Severin – Skovsvinget 25, 5500 Middelfart, telefon 63 41 91 00

Lørdagens program:

Check ind på værelser kan ske om muligt ved ankomst eller i pausen kl. 14.45.

Kl. 13.00 At vente på transplantation – en udfordring for hele familien.
Foredrag ved Charlotte Anker og Janne Milton sygeplejesker ved Hjertesvigtklinikken OUH

Forskellige forestillinger om hvad der er svært i denne livsperiode, kan skabe barriere for de relationer, der er bærende i transplantationsforløbet.

Oplæg med afsæt i interviewundersøgelse med patienter og partnere i udredningsfasen til hjertetransplantation. Herefter workshop hvor patienter og pårørende inviteres til at dele deres forestillinger om få udvalgte spørgsmål, og efterfølgende opsamling

Kl. 14.45 Pause – med kaffe/the og lidt til ganen

Kl. 15.00 Interessant og inspirerende foredrag ved Klinisk diætist i Hjerteforeningens Rådgivningscenter Lotte Juul Madsen.

”Nudging” er et adfærdsdesign, som kan påvirke vores handlinger i en ønskelig retning. Hvordan kan du bruge nudging på dig selv, så den sunde løsning bliver den nemme løsning?

Kl. 16.30 Pause, så man kan tage et hvil, gå en tur eller hygge med de andre medlemmer.

Kl. 19.00 Festmiddag – 3 retters menu inkl. ½ flaske vin pro persona.

Søndagens program:
Morgenmad efter hotellets anvisninger

Kl. 09.00 Gåtur for de interesserede. Vi mødes i receptionen.

Kl. 10.00 På kanten af livet med Per Larsen tidl. Chefpolitiinspektør
Per Larsen har haft et spændende liv i sit arbejde for sin elskede by København.
Han har stået i spidsen for efterforskningen af nogle af de største sager i nyere tid fx Blekingegade-sagen. Han har været talsmand for politiet i mediesammenhæng og var i en årrække formand for Børnerådet.

Per Larsen blev i 2008 ramt af kræft, men blev heldigvis opereret inden sygdommen nåede at sprede sig. Han vil derfor også komme ind på, hvordan han tacklede hele den omvæltning sygdommen skabte, og hvordan han kunne bevare sit positive syn på livet.

Per Larsen er jovial, og oprigtig, når han medlevende fortæller om sit liv og levned.
Det bliver bestemt ikke kedeligt, men derimod interessant, spændende, og frem for alt vedkommende og humoristisk.

Kl. 11.55 Kort evaluering af årsmødet samt farvel og tak for denne gang.

Kl. 12.00 Frokost – snitter samt en øl/vand pro persona.

Tilmelding:  Senest 1. september 2018
Til bestyrelsesmedlem Leif Kløve Sørensen
Helst pr e-mail: [email protected] (så vi kan sende bekræftelse)
Oplys om: antal deltagere – både ved generalforsamling og årsmøde – samt navn på alle tilmeldte samt dit telefonnummer. Endvidere hvis der er særlige forhold, f.eks. kørestolsbrugere.
Tilmelding kan også ske pr. telefon: 4166 1111

Betaling:
Betaling sker straks efter tilmeldingen til klubbens bankkonto i Handelsbanken:
Reg.nr. 7639 Kontonr.: 1002797
Husk at oplyse dit navn i ”meddelelse til modtager”.

Priser pr. person for årsmødet 2018 (Øst for Storebælt/ Vest for Storebælt)
Prisgruppe A: 700 /750 kr.
Singlemedlemmer dvs. transplanteret,
ventelistepatient, enke/enkemand samt efterladt
forælder til transplanteret.

Prisgruppe B: Parmedlemmer 700/750 kr. pr person
Parmedlem er: transplanteret eller
ventelistepatient med én ledsager. Forældre til
hjemmeboende, transplanteret barn under 18 år
(der betales ikke for barnet).

Der er ikke tillæg for enkeltværelser,
parmedlemmer skal dog vælge dobbeltværelse

NB: Der gives 50% rabat til unge under uddannelse

Alle øvrige medlemmer – støtte medlemmer: 1940 kr. pr person
Bemærk medlemmer betaler ikke for deltagelse i generalforsamlingen

Der er reserveret hotelværelser til 70 deltagere. Vi kan ikke på nuværende tidspunkt garantere yderligere værelser, så tilmelding foregår efter først til mølle princippet. Skulle vi bliver mere end 70 deltagere, skal vi naturligvis gøre, hvad vi kan, for at skaffe plads.

Der er én samlet pris for deltagelse i årsmødet. Det er ikke muligt at tilvælge enkelte dele af årsmødet til en reduceret pris.

Eventuel ekstra overnatning dagen før årsmødet er klubben uvedkommende, og skal derfor bookes og afregnes direkte med hotellet på tlf. 63 41 91 00 eller på mail: [email protected].

Hotel Severin, Middelfart
Trine Larsen