Hjerte- og Lungetransplantationsklubben

Juletur til Flensborg

Julearrangementet er i år henlagt til Flensborg. Byen er et oplagt udflugtsmål her op til jul.

Byen er hyggelig og har mange spændende ting at byde på, ikke mindst op til jul.

Det gamle centrum er pyntet op efter alle kunstens regler, og de gamle smukke husfacader tilføjer en særlig julestemning. Hvis man ønsker at se det hele, så anbefales det at tage en overnatning i Flensborg.
Her er et tilbud, hvor du kan møde andre fra transplantationsklubben, opleve nogle andre sider af Flensborgs historie ved en meget velvalgt rundvisning, få noget godt at spise og drikke samt mulighed for at lave nogle gode juleindkøb til lavere priser end i Danmark.
Vi mødes i Flensborg lørdag d. 25 nov til brunch kl. 11.00. (Stedet oplyses senere).

Flensborg har et meget stort antal fredede bygninger og spændende miljøer. Vi får en god times rundvisning af én af de største kendere af Flensborg, nemlig Henrik Gram, som er arkitekt MAA, og som i 25 år har været den fredningsansvarlige i Flensborg by. Han er fuldblods dansker og er en fortræffelig fortæller og rundviser!

Bagefter er der tid til at kunne nyde byens butikker og gadernes hyggelige stemning, inden vi slutter af kl.16.00 ved at mødes over et glas chokolade eller glühwein.
Medlemsprisen for dette arrangement er 150 kr. for voksne og 50 kr. for børn (under 15 år).
(Pris for evt. ikke-medlemmer er 250 kr. /50 kr.). Vi har plads til et deltagerantal på 25 personer.

Tilmeldingen sker efter først til mølleprincippet pr. mail til [email protected] senest den 11. november 2017.
For at fuldende tilmeldingen skal deltagerbetalingen samtidig indbetales på kontonummer 7639-1002797. Husk at angive navn, adresse og antal deltagere.

Husk
gyldigt blåt EU sygesikringskort og gyldigt pas.
Vi glæder os til at se jer til en hyggelig dag!

De bedste hilsner Bestyrelsen

Praktiske oplysninger

Flensborg, Tyskland
Trine og Peter fra bestyrelsen.
transplantationsklubben@hjerteforeningen.dk
20655707