<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerte- og Lungetransplantationsklubben

Nu’ det jul

Julen er traditioners tid, og de sidste 3 år har klubbens medlemmer mødtes rundt omkring i landet for at nyde julens mange stemninger og ikke mindst for at ønske hinanden en god jul og tak for det forgangne år.
I år skal I heller ikke snydes for lidt julehygge.Vi mødes i Værløse til lidt frokost  og “får vendt verdenssituationen” inden, at vi skal nyde en koncert med Det ny Tonefilmsorkester:
I en sand musikalsk juletour de force, jagter Det ny Tonefilmsorkester den gode julestemning, som er blevet stjålet fra julemanden af en vaskeægte juletyv. Gode råd er dyre, for hvilke melodier er mest effektive, når man skal franarre en juletyv hans bytte?
Er det mon White Christmas eller Juletræet med sin Pynt? Skal det gøres på dansk eller engelsk, med træskovals eller Hawaii rytmer?

Ét er sikkert: Vi klarer aldrig ærterne uden publikums hjælp – for hvad er vel mere fantastisk, end en hel sal fuld af glade røster, der sammen istemmer julens mest elskede
sange?Det bliver en eftermiddag i allerhøjeste musikalske beredskab!
Vi mødes til frokost kl. 12 på restaurant Atlantico, Bymidten 11, 3500 Vørløse.
Koncerten er i Kulturhus Galaksen, Bymidten 48, 3500 Værløse kl. 15.
Der er masser af parkeringspladser begge steder, men også så kort distance og tid til at man kan gå fra restauranten og over til koncerten.Tilmelding sker ved indbetaling af deltagerbetaling 150 kr. for voksne og 50 kr. for børn (u 15) på konto reg.7639 kontonr. 1002797.
D
et går efter først til mølle princippet, da vi kun har reserveret 25 pladser ved koncerten.
.dnt-i-korsbæk

Praktiske oplysninger