Den Nationale Organdonationsdag 2019

Skrevet mandag d. 12. august 2019

Organdonationsdag 2019

Lørdag d. 12. oktober afholder alle patientforeninger igen den årlige Organdonationsdag. Organdonationsdagen er en landsdækkende aktivitet, hvor hospitaler, frivillige, patientforeninger, virksomheder og privatpersoner sætter fokus på organdonation.

Vi har i år valgt at samle vores indsats i Fredericia, da det transportmæssigt er midt i landet, så vi håber at rigtig mange har lyst til at tilbringe nogle timer i vores og hinandens selskab imens vi tilskynder folk til at få talt med deres pårørende og måske endda får registreret deres ønsker i donorregistreret.

Invitation:

Har du lyst til nogle hyggelige timer i selskab med Lene og Kathleen, hvor du samtidig skal informere befolkningen i Fredericia om at tage stilling til organdonation, så skal du……………..

1) sætte kryds i kalenderen lørdag d. 12. oktober, hvor vi skal stå ca. 2 timer mellem kl. 10-14 i Fredericias bymidte

2) skrive en mail til transplantation@hjerteforeningen.dk, hvor du forhåndstilmelder dig eventet. Når vi ca. 1 uge før har de sidste detaljer for dagen, bliver du bedt om at give endelig besked på om du stadig kan deltage.

Efterfølgende er klubben vært for en sandwich og en vand i lokalområdet.